Companii

Ruxandra Vodă, Telekom: Toate ideile care îmbunătăţesc experienţa clienţilor şi ale angajaţilor se traduc la final în beneficii în domeniul sustenabilităţii

ZF ESG Summit 2022: ESG, pilonul dezvoltării sustenabile

Ruxandra Vodă, Telekom: Toate ideile care...

Autor: Cristina Bellu

17.05.2022, 13:08 109

Dacă ar fi să traducem acţiunile ESG în viaţa de zi cu zi, noi, angajaţii, ajutăm indirect clienţii să fie mai protectori cu mediul. Procesul de digitalizare, de exemplu, al interacţiunii clientului cu o companie, aduce mai puţin consum de hârtie pe de-o parte, prin emiterea de facturi electronice, iar pe de altă parte mai puţin consum de benzină, prin reducerea drumurilor la sediul instituţiei, a spus Ruxandra Vodă, director comunicare în cadrul Telekom Romania Mobile, la conferinţa ZF ESG Summit 2022: ESG, pilonul dezvoltării sustenabile

“Toate aceste idei care vin din orice departament al unei organizaţii, şi mai ales idei menite să îmbunătăţească experienţa clientului se traduc la final şi în beneficii în domeniul sustenabilităţii”.

Alte declaraţii:

O altă idee se referă la cum consumăm mai eficient sau cum consumăm mai puţină energie. Pe de-o parte avem energia verde. Avem o reţea 100% din resurse regenerabile de energie, dar instalarea de panouri fotovoltaice, conectarea antenelor la astfel de produse, duce mai departe ideea de reducere a energiei electrice. Reducerea este de până la 90% în cazul consumului de energie. Toate aceste idei pot să apară din interiorul organizaţiei.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO