Sameday, una dintre cele mai mari companii din piaţa locală de curierat, are un buget de investiţii de 150 milioane lei pentru creşterea capacităţii de livrare în România, Ungaria şi Bulgaria prin extinderea reţelei out-of-home.
„În ultimele 12 luni am înregistrat dublarea numărului de comenzi crossborder, dar şi o creştere accelerată a volumelor în toate cele trei ţări în care operăm. Pe fondul acestui trend ascendent, până la finalul acestui an, extindem reţeaua regională cu până la 3.500 de noi easyboxuri şi puncte de livrare out-of-home, ceea ce înseamnă o creştere de 70% a reţelei prezente. Vom extinde acoperirea geografică la peste 1.000 de oraşe din regiune pentru a facilita accesul consumatorilor finali la puncte de livrare şi ridicare de colete care să fie în imediata lor proximitate“, spun reprezentanţii Sameday. Compania are prezenţă în România, Ungaria şi Bulgaria. În cele trei pieţe, Sameday numără peste 5.000 de easyboxuri, fiind una dintre direcţiile de investiţii pe care Sameday a mizat în ultimii trei ani. Cererea pentru acest tip de livrare a crescut semnificativ în ultimii ani, iar compania are în plan să dezvolte în continuare reţeaua de lockere.