Companii

Sanofi este lider în valoare şi volum pe o piaţă unde preţul mediu al unei pastile este de 1 leu

Sanofi este lider în valoare şi volum pe o piaţă unde...

Autor: Ioana David

07.06.2015, 11:38 327

♦ Preţul mediu al unei cutii de pastile a fost de 23 de lei în perioada aprilie 2014 – martie 2015 ♦ Preţul mediu al unei pastile a fost de 1,08 lei în intervalul analizat ♦ Sanofi este cel mai mare jucător din piaţa farma.

Şapte fabrici româneşti de medicamente şi-au făcut loc între primii zece jucători de pe piaţa farmaceutică locală în funcţie de volumele vândute, însă doar trei dintre acestea au reuşit să urce în top şi din punctul de vedere al valorii vânzărilor, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de analiză şi cercetare de piaţă Cegedim.

Diferenţa de poziţii ocupate de producători în cele două topuri se explică prin faptul că preţul mediu al unei cutii de pastile în cazul acestora este mult mai mică faţă de preţul pastilelor multinaţionalelor.

Cele trei fabrici româneşti care au prins ambele topuri sunt Zentiva, Sandoz şi Terapia, iar datele pre­zentate sunt cumulate cu cele ale acţionarilor majoritari şi se referă la perioada aprilie 2014 – martie 2015.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO