Companii

Satele şi oraşele României şi-au luat promovarea în propriile mâini: UNESCO-Bus, Oltenia de Sub Munte sau Via Transilvanica, trei iniţiative care îşi propun să promoveze peisajele, istoria şi cultura locurilor

Au apărut iniţiative private şi locale pentru a promova oraşele sau regiunile şi a atrage turişti: UNESCO Bus, un autobuz turistic prin mai multe localităţi din Transilvania (foto 1); Via Transilvanica străbate România de la Putna la Drobeta -Turnu Severin pe un traseu de 1.400 km (foto 2); Oltenia de Sub Munte, proiect care aspiră la statutul de geoparc UNESCO (foto 3); la Deva, primăria îşi doreşte promovarea oraşului, un obiectiv turistic fiind Cetatea Devei (foto 4)

Autor: Miruna Diaconu

18.04.2025, 00:07 1184

Turismul, sectorul veşnic cu potenţial, dar lăsat mereu în urmă, devine o cale tot mai accesată pentru promovarea şi dezvoltarea comunităţilor locale Iniţiative private şi locale pun turismul în prim-plan pentru a le arăta turiştilor ce au mai bun oraşele şi regiunile din ţară.

Diferite iniţiative locale sau regionale, private sau publice, au apărut în ultima vreme pentru a promova oraşele sau regiunile şi a atrage turiştii pentru a le arăta ce au ele mai frumos. Turismul devine astfel o cale tot mai sigură pentru dezvoltarea comu­nităţilor locale.

De la un autobuz turistic prin mai multe localităţi din Transilvania, o iniţiativă prin care se doreşte includerea unei zone din Oltenia în reţeaua internaţională a geoparcurilor UNESCO şi până la crearea şi extinderea unui El Camino de Santiago chiar în România, toate acestea au pornit din dorinţa unor pasionaţi ai turismului şi naturii de a arăta nu doar românilor, dar şi întregii lumi ce are mai frumos România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro