Companii

Scăderea raportului calitate - preţ al serviciilor turistice din România îi face pe români să aleagă vacanţele în afara ţării. În sectorul turistic, preţurile practicate de către operatori au crescut cu circa 15% în ultimul an

Percepţia turiştilor români cu privire la piaţa locală de turism este că preţurile sunt mari, iar serviciile nu se ridică la nivelul aşteptărilor, alegând astfel destinaţii precum Bulgaria, Turcia sau Grecia.

Percepţia turiştilor români cu privire la piaţa locală de turism este că preţurile sunt mari, iar serviciile nu se ridică la nivelul aşteptărilor, alegând astfel destinaţii precum Bulgaria, Turcia sau Grecia.

Autor: Miruna Diaconu

08.12.2022, 10:00 194

Raportul calitate-preţ al serviciilor turistice din România scade de la an la an, conform unui raport al KPMG despre experienţa consumatorilor din opt sectoare de activitate, utilizând cei şase piloni ai experienţei, anume empatie, personalizare, timp şi efort, aşteptări, rezoluţie şi integritate. Sectorul turistic a înregistrat cea mai mare scădere la raportul calitate-preţ, de circa 7,6% faţă de anul anterior.

„Raportul calitate/preţ a înregistrat cea mai semnificativă scădere de la an la an (-7,6%), indicând preferinţa clienţior pentru rezervarea vacanţelor în străinătate în detrimentul destinaţiilor locale din cauza preţurilor ridicate şi servicii de calitate scăzută“, se arată în raport.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO