Companii

Se ascute lupta pe piaţa magazinelor de proximitate din Bucureşti: METRO lansează un concept LaDoiPaşi dedicat zonei urbane cu care se va bate cu Shop&Go şi Froo

Se ascute lupta pe piaţa magazinelor de proximitate din...

Autor: Cristina Roşca

12.09.2024, 00:07 5297

Grupul german METRO, unul dintre cei mai puternici actori din comerţul românesc după cifra de afaceri, intră mai activ în lupta cu Shop&Go şi Froo pe piaţa din Bucureşti cu un concept LaDoiPaşi dedicat zonei urbane.

Deja sunt deschise 30 de magazine LaDoiPaşi Extra, toate în Capitală. Situate în zone urbane dense, aceste unităţi au suprafeţe cuprinse între 60 şi 200 mp şi propun produse alimentare şi nonalimen­tare, cu focus pe soluţii tip ready-to-eat, ready-to-go, ready-to-cook. Decizia METRO de a lansa un con­cept pentru zona urbană, în frunte cu Bucureştiul, vine în contextul în care Capitala este cea mai puternică piaţă de retail, consumatorii din urbe având o putere de cumpărare mult peste medie. Totodată, locuitorii din Bucureşti se orientează tot mai mult către anumite formate şi anume proximitate modernă şi discount.

METRO România a raportat în 2023, pentru prima dată, afaceri de peste 10 mld. lei, plus 13% versus 2022. METRO e activ pe segmentul cash & carry, unde deţine o reţea de 30 de magazine proprii.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro