♦ Compania a anunţat acest concept într-un interviu pentru ZF în urmă cu un an.
Grupul german METRO, unul dintre cei mai puternici actori din comerţul românesc după cifra de afaceri, a accelerat expansiunea pe formatul de proximitate modernă urbană sub brandul LaDoiPaşi EXTRA, mizând pe piaţa din Capitală.
„Am depăşit pragul de 50 de magazine LaDoiPaşi EXTRA şi nu ne oprim aici!“, anunţă oficialii companiei. Potrivit site-ului propriu, toate cele 50 de unităţi LaDoiPaşi EXTRA deja existente sunt în Bucureşti şi în proximitatea Capitalei.
Decizia METRO de a lansa un concept pentru zona urbană, în frunte cu Bucureştiul, vine în contextul în care Capitala este cea mai puternică piaţă de retail, consumatorii din urbe având o putere de cumpărare mult peste medie. Totodată, locuitorii din Bucureşti se orientează tot mai mult către anumite formate şi anume proximitate modernă şi discount. În aceste condiţii, METRO a lansat în urmă cu circa un an LaDoiPaşi Extra. În urmă cu şase luni existau 30 de magazine, iar acum sunt peste 50, semn că grupul apasă pedala de acceleraţie la podea.