În primele nouă luni din an, grupul polonez LPP a obţinut afaceri de peste 280 de milioane de lei (60 mil. euro), în creştere cu aproape 50% faţă de aceeaşi perioadă din 2018. Aceasta a fost una dintre cele mai mari creşteri din grup prin comparaţie piaţa-mamă care a postat un plus de 2,9%, iar întreg businessul a avansat cu 12,6%. Ţinând cont că trimestrul patru este de departe cel mai bun pentru retail, indiferent de tipul său, businessul companiei în România ar putea să se apropie de 100 mil. euro, astfel ca polonezii să ajungă în liga mare a modei româneşti, arată estimările ZF.
„În perioada analizată, cele mai mari creşteri like for like (fără să se ţină cont de expansiune - n.red.), de peste 10%, au fost înregistrate în pieţele din Ucraina, Rusia, România şi Marea Britanie“, se arată în raportul companiei. Avansul în primele nouă luni din 2019 însă a fost susţinut pe de-o parte de expansiune, iar pe de alta de creşterea vânzărilor unităţilor deja existente.