Companii

Sebastian Mahu, head of asset management la Iulius: A crescut coşul de cumpărături, dar a scăzut frecvenţa vizitelor

Sebastian Mahu, head of asset management la Iulius: A...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

02.01.2022, 12:48 265

Segmentul hainelor pentru eve­ni­mente şi pentru birou este cel mai mare pierzător al pan­demiei din rândul magazinelor de mall, fapt care se vede în nu­mărul în scă­dere al spaţiilor care vând astfel de produse.

„Înainte, toate centrele comerciale aveau undeva între patru si şapte magazine cu costume, iar acestea au avut foarte mult de suferit. Oamenii, nemaifiind prezenţi în zona de office, şi-au schimbat mult gar­de­ro­ba. Şi deşi bugetele pentru achiziţia de hai­ne au rămas aceleaşi, banii s-au mutat din zo­na hainelor formale către cea a vesti­men­taţiei sport“, a spus Sebastian Mahu, head of asset management în cadrul grupului Iulius, la emisiunea online de business ZF Live.

Grupul Iulius numără cinci malluri în România, iar cel mai performant a fost, în 2019, Iulius Mall din Cluj-Napoca. Sebastian Mahu spune că, din bilanţurile grupului, anul 2020 a „dispărut“, fiind văzut ca o sincopă, astfel că toate raportările se fac comparativ cu 2019.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO