♦ Mesopotamia este unul dintre jucătorii cei mai importanţi ai pieţei locale de restaurante fast food, întrucât astăzi are la nivel naţional o reţea de 70 de locaţii, iar până la finalul anului vor mai fi deschise încă două ♦ De anul următor, conducerea companiei are în plan un ritm mai alert al deschiderilor, cu circa zece locaţii deschise în România, precum şi expansiune în Marea Britanie şi Ungaria.
Lanţul de restaurante de tip fast food Mesopotamia, o afacere românească controlată de antreprenorul Sebastian Tătărîngă, a împlinit 14 ani de activitate pe piaţa locală, iar una dintre cele mai importante lecţii de business învăţate în tot acest timp, consideră fondatorul, este adaptabilitatea.
Adaptarea, afirmă el, este esenţială pentru a putea susţine un plan de business şi o expansiune constantă a afacerii, mai ales în contextul în care în mediul privat de business apar provocări la tot pasul.
„Una dintre cele mai importante lecţii de business învăţate în cei 14 ani este adaptabilitatea. Într-un context în care mediul privat este solicitat din toate părţile, adaptarea este esenţială pentru a putea susţine un plan de business şi o expansiune constantă. Introducerea cărnii rotisate de pui în 2024, după 14 ani de succes cu carnea rotisată de curcan, arată că inovaţia şi diversificarea ofertei sunt cruciale pentru atragerea unui nou segment de consumatori şi menţinerea relevanţei pe piaţă“, a transmis pentru ZF Sebastian Tătărîngă, fondator şi CEO al lanţului de restaurante de tip fast food Mesopotamia.
Piaţa locală de restaurante, baruri, fast fooduri, cafenele sau pizzerii este o piaţă destul de fragmentată la ora actuală, întrucât cei mai mulţi jucători deţin doar câteva localuri, iar reţelele extinse sunt mai degrabă excepţii.