Companii

Secom a investit aproape 3 mil. lei până în 2021 în extinderea reţelei de magazine de suplimente alimentare. Investiţia medie per magazin este de circa 200.000 de lei

Portofoliul Secom a ajuns la 400 de produse, dintre care 270 sunt suplimente alimentare, 100 sunt produse cosmetice, iar restul îl reprezintă gama de ceaiuri.

Portofoliul Secom a ajuns la 400 de produse, dintre care 270 sunt suplimente alimentare, 100 sunt produse cosmetice, iar restul îl reprezintă gama de ceaiuri.

Autor: Georgiana Mihalache

12.10.2022, 18:00 147

♦ Compania a început extinderea cu magazine proprii în 2013, fiind activă în 11 oraşe în total.

Secom, companie specializată în importul şi dis­tribuţia de suplimente alimentare, ceaiuri, cosmetice, a investit în total 2,8 milioane de lei în deschiderea şi extin­derea reţelei proprii de magazine în care comercializează produsele în perioada 2013-2021. În total, Secom numără 16 magazine în prezent, în cele mai importante oraşe din ţară. Cele mai recente deschideri au fost anunţate în Bucureşti şi în Suceava, după investiţii de circa 100.000 de euro.

Portofoliul companiei a ajuns la 400 de produse, iar dintre acestea, 270 sunt branduri de suplimente alimen­tare, 100 de produse sunt cosmetice, iar restul îl repre­zintă gama de ceaiuri.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO