Companii

Şeful Air France - KLM România: Asistăm la un mic boom al generaţiei Millennials. A crescut prezenţa tinerilor la bordul avioanelor

Alexandru Dobrescu, şeful Air France - KLM: Piaţa aeriană din România este un loc bun în care să te afli, este în creştere, vedem un apetit mai mare pentru vacanţe şi o creştere pe leisure. Mediafax Foto

Alexandru Dobrescu, şeful Air France - KLM: Piaţa aeriană din România este un loc bun în care să te afli, este în creştere, vedem un apetit mai mare pentru vacanţe şi o creştere pe leisure. Mediafax Foto

Autor: Mirabela Tiron

22.11.2017, 20:15 841

Generaţia lor este mai interesată de călătorii, ei merg în vacanţe scurte sau medii, sunt segmentul care se remarcă.

Alexandru Dobrescu, şeful com­pa­niei aeriene de linie Air France - KLM în România, care operează direct curse din Bucureşti spre Paris şi Amsterdam, spune că tra­ficul de pasageri pe cele două rute a înre­gistrat o creştere cu o cifră în primele zece luni din acest an şi că s-a remarcat o cerere în creştere pe segmentul tinerilor din generaţia Millennials.

„Asistăm la un mic boom de Millennials, a cres­cut prezenţa tinerilor din această ge­ne­raţie la bor­dul avioanelor. Cel mai bine am remarcat acest lucru în aeroport, merg în aeroport şi observ ci­ne vine şi cine pleacă. Mil­len­nials sunt mult mai interesaţi de călă­torii, merg în vacanţe scurte sau medii, este segmentul care se remarcă“, a spus pentru ZF Alexandru Dobrescu, şeful Air France - KLM, una din cele mai mari companii tra­diţionale care activează pe piaţa locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO