Companii

Şeful Brico Depot: Avem vânzări mai mari cu 20% în primele magazine

Patrick Papot. Foto: Andreea Alexandru

Patrick Papot. Foto: Andreea Alexandru

Autor: Cristi Moga

14.10.2014, 00:07 616

Patrick Papot, francezul desemnat să conducă operaţiunile din România ale grupului britanic Kingfisher, spune că fostele magazine Bricostore din Pantelimon şi Şoseaua Orhideelor au vânzări mai mari cu 20% după ce au intrat sub umbrela Brico Depot, motiv pentru care britanicii au accelerat procesul de rebranduire a reţelei.

Kingfisher, un grup cu vânzări de peste 11 miliarde de lire sterline pe an, a preluat în primăvara anului trecut cele 15 magazine Bricostore din România printr-o tranzacţie de circa 75 mil. euro, iar la sfârşitul acestei săptămâni încă şase unităţi vor fi deschise sub sigla Brico Depot. Acest format folosit şi în Franţa şi Spania presupune o gamă mai mică de articole (12.000 faţă de 40.000 pentru principalii competitori), dar în cantităţi mai mari, accentul fiind pus pe materiale de construcţii în detrimentul decoraţiunilor sau articolelor de grădinărit.

„În primele două magazine Brico Depot am înregistrat o creştere a vânzărilor de peste 20%. Această evoluţie ne-a arătat că modelul funcţionează şi ne-a încurajat să accelerăm transformarea celorlalte magazine. Modelul presupune o gamă esenţială de produse, în timp ce competitorii au o gamă foarte largă, completă, dar complicată“, a declarat Papot într-un interviu pentru ZF.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- planurile de extindere ale reţelei, targetul pe termen lung

-rezultatele financiare ale magazinelor Brico Depot în primele şase luni;

- ce spune Patrick Papot despre evoluţia afacerilor şi factorii care au influenţat nivelul lor

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO