Companii

Şeful Decathlon: Clienţii migrează de la bazar şi hipermarket către noi

Eric Mazillier, directorul general al Decathlon. Fotograf: Marius Dumbrăveanu

Eric Mazillier, directorul general al Decathlon. Fotograf: Marius Dumbrăveanu

Autor: Cristina Roşca

22.05.2015, 00:07 1940

Decathlon, cel mai important jucător de pe piaţa de echipamente sportive din România, va continua expansiunea în acest an cu două-trei magazine, în contextul în care vânzările companiei pe piaţa locală au depăşit 310 mil. lei după un avans de 33% al cifrei de afaceri anul trecut.

„România este o ţară fantastică, cu potenţial în orice domeniu, de la producţie la turism şi retail. În ceea ce priveşte Decathlon, continuăm expansiunea cu două-trei magazine în acest an şi menţinem ritmul şi în anii care urmează“, explică Eric Mazillier, directorul general al companiei, fără a oferi nume de oraşe sau alte detalii.

El adaugă faptul că România este o ţară cu o populaţie de 20 de milioane de oameni din care mai bine de jumătate afirmă că nu fac sport. „Motivul principal cred că este faptul că pentru mulţi sportul nu este accesibil. Tere­nurile de sport sunt contra cost, iar pentru mulţi echipamentul e scump. Vreau să schimb asta.“

Multe dintre magazinele Decath­lon au însă terenuri de sport gratuite pentru a facilita accesul românilor la sport. Mai mult, şeful Decathlon România spune că în ultimii ani (de la venirea sa în România) a avut drept ţintă reducerea preţurilor, în medie scăderea fiind de 20%. „Da, o astfel de măsură îţi afectează marja de profit, însă câştigi clienţi. Este normal ca oamenii să fie concentraţi pe preţ, şi pentru că avem preţuri similare cu cele din bazaruri sau hipermarketuri vedem că oamenii migrează către noi.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO