Companii

Şeful farmaciilor Belladonna: „Ne concentrăm pe consolidare. Depăşim 200 de milioane de lei“

Şeful farmaciilor Belladonna: „Ne concentrăm pe...

Autor: Mirabela Tiron

21.10.2016, 00:07 1302

Belladonna, o reţea de 93 de farmacii, majoritatea în Bucureşti, controlată de Florin şi Alina-Nicoleta Gheorghiţă, a avut în primele nouă luni din acest an afaceri mai mici cu 9% pe fondul reducerii numărului de unităţi operaţionale cu 12% faţă de perioada similară a anului anterior, potrivit oficialilor companiei, care nu au precizat însă câte farmacii au fost închise şi nu au furnizat nici cifra de afaceri în primele nouă luni.

„Anul acesta, Belladonna se concentrează pe consolidarea unităţilor  existente, diversificând produsele şi extinzând numărul de clienţi“, a spus Anton Aldea, directorul executiv al farmaciilor Belladonna.

Lanţul Belladonna este o afacere antreprenorială care a pornit la începutul anilor 2000, cei doi antreprenori, Flo­rin Gheorghiţă şi Alina-Nicoleta Gheorghiţă, fiind o pre­zen­ţă discretă în peisajul de business. Belladonna s-a pozi­ţio­nat în piaţă ca o reţea de farmacii „low-cost“, cu preţuri mici, segment pe care au început să intre în ultimul timp şi alţi jucători precum Sensiblu (cu brandul Punkt) sau Help Net (cu Help Net Convenabil). Lanţul Belladonna con­curează şi cu jucători precum Catena, Sensiblu sau Dona.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO