Companii

Şeful L’Oréal: Avem două direcţii principale de dezvoltare, online-ul şi magazinele proprii

Şeful L’Oréal: Avem două direcţii principale de...

Autor: Cristina Roşca

10.02.2016, 00:07 1035

Producătorul de cosmetice L’Oréal şi-a stabilit pentru 2016 două direcţii principale de creştere, respectiv online-ul şi magazinele proprii sub branduri precum Kiehl’s, Maybelline şi Nyx. Un alt motor de creştere va fi reducerea TVA de la 24% la 20% de la începutul anului.

„Pentru acest an ne-am propus să creştem de două ori mai rapid decât piaţa de cosmetice, care sperăm că va posta un avans de 3-3,5%“, spune Gilles Antoine, numit la conducerea L’Oréal România acum patru ani. Anul trecut businessul a avansat cu 4% în timp ce piaţa a avut un plus de 2%.

În 2014, ultimul an pentru care există date publice, L’Oréal România a obţinut afaceri de 278 mil. lei, ceea ce înseamnă că la finalul acestui an businessul va depăşi pragul de 300 mil. lei, potrivit calculelor ZF. Producătorul şi-a adaptat începând cu anul trecut modelul de business de pe piaţa locală pariind şi pe retail nu doar pe import şi distribuţie. Compania a deschis astfel primele două magazine ale brandului de lux Kiehl’s şi primul chioşc al brandului mass market Maybelline. Anul acesta francezii fac un nou pariu pe retail, aducând un nou brand american, de produse profesionale folosite însă şi de consumatorul final, Nyx.

„În ceea ce priveşte strategia de expansiune a acestui brand vom opta pentru două canale: magazine proprii şi online. Acum punem la punct ultimele detalii, însă vom deschide în acest an primul magazin şi vom fi prezenţi şi în online“, spune Gilles Antoine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO