Companii

Şeful Marcom, companie cu afaceri de 21 mil. euro: Piaţa românească a utilajelor de construcţii este mult sub potenţial

Constantin Marcu, ac­ţio­narul şi directorul general al companiei Marcom RMC’94: Fără proiecte de investiţii de amploare, piaţa utilajelor de construcţii nu poate recu­pera semnificativ din pier­derea înregistrată anul trecut

Constantin Marcu, ac­ţio­narul şi directorul general al companiei Marcom RMC’94: Fără proiecte de investiţii de amploare, piaţa utilajelor de construcţii nu poate recu­pera semnificativ din pier­derea înregistrată anul trecut

Autor: Mirabela Tiron

31.05.2017, 00:05 505

Compania Marcom RMC’94, unul dintre cei mai mari ju­că­tori de pe piaţa echipamentelor de construcţii şi industriale din România, a finalizat primul trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri mai mare cu 20% faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit oficialilor companiei. „Avansul este unul conjunctural, în condiţiile în care nu există predictibilitate în privinţa proiectelor mari de investiţii pu­blice. Pentru 2017, am bugetat o creştere de 5% a veni­turilor faţă de anul trecut“, a declarat Constantin Marcu, ac­ţio­narul şi direc­torul general al companiei Marcom RMC’94. Marcom are în plan să îşi con­soli­deze poziţia la nivel naţional şi să extindă reţeaua af­ter sales, po­trivit lui. În primul tri­mestru al acestui an, Marcom a înregistrat o cotă de piaţă de 35%, fiind in­fluen­ţată de livrări mari fă­cute la începutul anului. „Considerăm că fără proiecte de investiţii de am­ploare, piaţa utilajelor de cons­trucţii nu poate recu­pera semni­ficativ din pier­derea înre­gistrată anul trecut“, a declarat el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO