Compania Marcom RMC’94, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa echipamentelor de construcţii şi industriale din România, a finalizat primul trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri mai mare cu 20% faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit oficialilor companiei. „Avansul este unul conjunctural, în condiţiile în care nu există predictibilitate în privinţa proiectelor mari de investiţii publice. Pentru 2017, am bugetat o creştere de 5% a veniturilor faţă de anul trecut“, a declarat Constantin Marcu, acţionarul şi directorul general al companiei Marcom RMC’94. Marcom are în plan să îşi consolideze poziţia la nivel naţional şi să extindă reţeaua after sales, potrivit lui. În primul trimestru al acestui an, Marcom a înregistrat o cotă de piaţă de 35%, fiind influenţată de livrări mari făcute la începutul anului. „Considerăm că fără proiecte de investiţii de amploare, piaţa utilajelor de construcţii nu poate recupera semnificativ din pierderea înregistrată anul trecut“, a declarat el.