Companii

Şeful Procter&Gamble: Mai durează până când România o să prindă din urmă Vestul

Hans Dewaele, şeful operaţiunilor locale ale gigantului american Procter&Gamble. Foto:  Bogdan Iordache

Hans Dewaele, şeful operaţiunilor locale ale gigantului american Procter&Gamble. Foto: Bogdan Iordache

Autor: Cristina Roşca

06.06.2014, 00:07 913

Hans Dewaele, şeful operaţiunilor locale ale gigantului american Procter&Gamble, spu­ne că în Ro­mânia consumul de produse de îngrijire personală şi a locuinţei este mult în urma statelor din vest.

Astfel, nu există nicio categorie de produse pe care P&G activează în România unde consumul să fie apropiat de cel din state precum Germa­nia. „România a început să consume anumite categorii de produse abia acum 20 de ani, deci va mai dura până va prinde din urmă Vestul. Totuşi, în Germania consumul nu mai creşte, pe când în România da, deci recuperaţi“, spune belgianul care coodonează de la Bucureşti activitatea P&G în nouă ţări din regiunea Balcanilor printre care şi România.

P&G are în România 27 de branduri pe zece categorii de produse. Fiecare român a cheltuit anul trecut pe şampon 2,7 euro, sumă care i-ar ajunge să cumpere doar o sti­clă de produs. Suma cheltuită de un român pentru şampon este de două ori mai mică decât cea cheltuită de un ceh sau un polonez şi de trei ori mai mică decât cea dată de un neamţ, potrivit companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Afacerile P&G în România au scă­zut uşor anul trecut, cu sub 2%, până la 336,3 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO