Companii

Segmentul de fashion reprezintă aproape jumătate din piaţa de e-commerce: În 2021, românii au cumpărat articole vestimentare online în valoare de 2,7 miliarde de dolari

Segmentul de fashion reprezintă aproape jumătate din...

Autor: Miruna Diaconu

18.01.2022, 16:30 805

♦ Conform datelor de la statista.com, piaţa locală de e-commerce a avut anul trecut o valoare de 5,8 miliarde dolari.

Segmentul de articole vestimentare a reprezentant aproape jumătate, mai exact 47%, din piaţa de e-commerce locală, conform datelor statista.com. Românii au achiziţionat anul trecut produse din segmentul de fashion în valoare de 2,7 miliarde de dolari, ceea ce înseamnă o valoare mai mare decât era piaţa totală de e-commerce din 2019.

Datele de la statista.com nu ana­li­zea­ză însă achiziţiile de servicii din me­diul online, descărcări ale conţinutul di­gital, bunurile distribuite în mediul on­line pe piaţa de B2B sau revânzarea bu­nurilor uzate, defecte sau reparate. Ci­frele fac referire la venitul brut anual şi nu sunt luate în considerare costurile de transport. Astfel, conform sursei citate, piaţa de e-commerce a avut anul trecut o valoare de 5,8 mld. dolari, crescând de patru ori din 2017.

Cele mai importante segmente care au contribuit la această valoare au fost fashion, produsele IT&C şi pro­dusele de îngrijire personală şi a casei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO