♦ Următorul pas îl reprezintă extinderea în Ungaria, unde există deja platforma online, iar livrările sunt realizate din depozitul de la Cluj.
Sergiu Cadar, CEO al Somproduct, retailer local de mobilă şi decoraţiuni pentru casă, spune că în această perioadă compania mizează pe o expansiune, atât cu ajutorul magazinelor fizice, cât şi prin platforme online. Mai mult, compania are în plan ca după noul magazin de 2.500 mp deschis în cadrul parcului logistic CTP din Floreşti, de lângă Cluj, să deschidă unul de 10.000 mp la Bucureşti.
„Următoarea creştere va fi în Bucureşti, unde vizăm un magazin de 10.000 mp, faţă de 2.500 mp cât are cel de la Cluj deschis acum. Noi vizăm o extindere în următorii zece ani deoarece mizăm pe un mix între online şi offline deoarece un singur canal nu poate acoperi cererea din piaţă. Bucureştiul are cu 20-30% peste zona de Cluj din punct de vedere al comenzilor online. Dar am deschis la Cluj magazinul pentru că cei din Bucureşti au un alt comportament de achiziţie online, nu doresc la fel de mult să vadă produsele înainte de achiziţie, sunt mai deschişi. La Cluj oamenii sunt mai conservatori. Dar pe de altă parte sunt şi clienţi care renunţă la comandă înainte de a le fi livrată“, a spus Sergiu Cadar.