Companii

Sheraton Bucureşti şi-a crescut afacerile cu 20%. „Toată piaţa hotelieră din Capitală creşte corelat cu numărul mai mare de zboruri de pe Otopeni“

Sheraton Bucureşti şi-a crescut afacerile cu 20%. „Toată piaţa hotelieră din Capitală creşte corelat cu numărul mai mare de zboruri de pe Otopeni“

Clădirea care poartă acum brandul Sheraton a fost construită în 1985, când a început să opereze sub numele de Hotel Dorobanţi

Hotelul de cinci stele Sheraton din Piaţa Romană a finalizat anul trecut cu afaceri mai mari cu 20%, până la circa 12 milioane de euro, potrivit oficialilor companiei şi calculelor ZF, iar pentru acest an conducerea hotelului estimează un avans cuprins între 15% şi 20%.
 
„Toată piaţa hotelieră din Capitală este în creştere, dat fiind numărul mai mare de zboruri zilnice de pe Otopeni. În perioadele de vârf abia se mai găsesc camere la hotelurile de patru şi cinci stele, cred că Bucureştiul nu are suficiente hoteluri. Segmentul de leisure este în creştere, turiştii străini reprezintă 20% din numărul total de clienţi”, a spus Daniel Ben Yehuda, directorul general al hotelului de cinci stele din Piaţa Romană.
 
Cele mai recente date de la Statistică arată că Bucureştiul a atras 1,1 milioane de turişti străini în primele unsprezece luni din 2017, respectiv 43% din  numărul străinilor care s-au cazat în unităţile turistice.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO