• Leu / EUR4.9211
  • Leu / GBP5.7073
  • Leu / USD4.6615
Companii

Silviu Diaconu, director Supeco: Consumatorii sunt tot mai atenţi la cheltuieli, o evoluţie accentuată de insecurităţile din ultimii doi ani. Supeco este un brand al grupului Carrefour, sub care există 26 de magazine

Silviu Diaconu, director Supeco: Consumatorii sunt tot mai atenţi la cheltuieli, o evoluţie accentuată de insecurităţile din ultimii doi ani. Supeco este un brand al grupului Carrefour, sub care există 26 de magazine

Brandul Supeco a fost adus pe piaţa locală în 2014, în toamnă, când a fost deschisă prima unitate în Râmnicu Vâlcea.

Autor: Cristina Roşca

06.04.2022, 17:00 128

De la începutul anului nu a fost deschisă nicio unitate nouă.

Formatul de discount câştigă teren în România de câţiva ani, pe fondul unui interes tot mai mare al consumatorilor pentru aceste magazine care mizează pe preţuri mici, spune Silviu Diaconu, directorul Supeco, un brand al grupului francez Carrefour ce activează în acest segment. Supeco este de fapt un mix de discount şi cash & carry, cu magazine ce măsoară în medie 1.500-2.000 mp şi care au în ofertă câteva sute de produse.

„Consumatorii sunt tot mai atenţi la cheltuieli, pe măsură ce se educă financiar şi gândesc în paradigma economiilor, o evoluţie accentuată pe fondul insecurităţii din ultimii doi ani. În timp ce pentru unii discountul este o necesitate, mulţi alţi consumatori au realizat că a face economii este un gest de normalitate şi de sănătate financiară şi nu înseamnă compromiterea calităţii produselor“, explică executivul.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9211
Diferență: 0,0386
Ieri: 4.9192
Azi: 4.6615
Diferență: -0,5058
Ieri: 4.6852
Azi: 5.7073
Diferență: 0,1949
Ieri: 5.6962
Azi: 4.9963
Diferență: 0,4544
Ieri: 4.9737