Companii

Silviu Lupescu, Editura Polirom din Iaşi: Sunt multe influenţe negative: creşterea preţului hârtiei şi implicit a preţului cărţilor şi scăderea puterii de cumpărare. Consumul de carte plasează România pe ultimul loc în cadrul ţărilor din UE

Silviu Lupescu, directorul general al editurii Polirom

Silviu Lupescu, directorul general al editurii Polirom

Autor: Mirabela Tiron

14.04.2022, 17:40 146

Editura Polirom din Iaşi, una dintre ce­le mai mari din ţară, înfiinţată în 1995 şi con­dusă de Silviu Lupescu, a finalizat anul tre­cut cu afaceri de 30 mil. lei, ni­vel în uşoa­ră creştere faţă de cel înre­gistrat în 2019.

„Estimarea iniţială, că după scăderea pu­ternică a cifrei de afaceri din anul 2020, vom reuşi să recuperăm şi să atingem ni­velul din 2019 s-a dovedit doar în parte rea­lis­tă. Practic. Editura Polirom a avut o creş­te­re de circa 6-7%,  apropiindu-se de ţinta pro­pusă de 30 mil. lei. Nu am atins «de puţin» obiec­tivul, printre motive fiind lipsa târ­gu­rilor şi a saloanelor de carte, impo­si­bi­li­ta­tea orga­ni­ză­rii unor evenimente (lansări, lec­turi), dar şi în­chiderea unor librării sau chiar intrarea în in­solvenţă a unui important lanţ de librării, ce­ea ce ne-a afectat cash-ul“, a de­clarat Silviu Lupescu, directorul general al edi­turii Poli­rom. El mai precizează că în pri­mul trimestru din acest an au fost mai multe influenţe ne­gative care au afectat editura.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO