Companii

Silviu Popovici, executivul român care conduce PepsiCo în Europa: În vremuri dificile ne uităm mai mult la cum prioritizăm investiţiile. În România nu oprim investiţiile, vrem să fie o piaţă mult mai importantă pentru grup. Nu văd niciun motiv să nu devenim numărul unu în piaţă

Silviu Popovici, CEO, PepsiCo Europa: Noi nu aveam o apă minerală în portofoliul nostru în România, dar sunt foarte bucuros să lucrăm împreună cu domnul Jean Valvis pentru a duce Aqua Carpatica în alte pieţe în lume. Începem distribuţia în Polonia, avem un test preconizat într-o regiune din SUA. Am fost personal cu domnul Valvis în Orientul Mijlociu în toamnă şi am vizitat Emiratele Arabe şi Arabia Saudită unde am discutat cu partenerii PepsiCo despre potenţialul brandului aici şi ne mai uităm şi la alte pieţe.

Silviu Popovici, CEO, PepsiCo Europa: Noi nu aveam o apă minerală în portofoliul nostru în România, dar sunt foarte bucuros să lucrăm împreună cu domnul Jean Valvis pentru a duce Aqua Carpatica în alte pieţe în lume. Începem distribuţia în Polonia, avem un test preconizat într-o regiune din SUA. Am fost personal cu domnul Valvis în Orientul Mijlociu în toamnă şi am vizitat Emiratele Arabe şi Arabia Saudită unde am discutat cu partenerii PepsiCo despre potenţialul brandului aici şi ne mai uităm şi la alte pieţe.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.05.2023, 00:07 203

„Investiţiile pe care le-am făcut în ultimii zece ani şi inclusiv investiţiile anunţate recent sunt parte din acest proces de a face România o piaţă mult mai mare şi mai puternică pentru PepsiCo.“

Silviu Popovici, cel mai pu­ternic executiv din grupul PepsiCo la nivel global, care conduce din funcţia de CEO regiunea Europa unde gigantul are venituri nete de aproape 13 miliarde de dolari, spune că aceasta este o perioadă compli­cată pentru businessuri în general şi că alături de echipa sa a făcut o listă a investiţiilor care trebuie să continue chiar şi în acest context şi a celor care sunt puse pe „hold“.

„România este cea mai im­por­tan­tă piaţă pentru PepsiCo, eu sunt din România, bine­în­ţeles că este cea mai importantă. Aş vrea să fie şi mai im­portantă. In­vestiţiile pe care le-am fă­cut în ultimii zece ani şi inclusiv inves­tiţiile anun­ţa­te recent (de 100 mil. dolari în unităţile existen­te - n. red.) sunt parte din acest proces de a face Ro­mâ­nia o piaţă mult mai mare şi mai puternică pentru PepsiCo“, a spus Silviu Popovici într-un interviu acordat ZF prin intermediul Zoom. Execu­tivul român, care are o carieră interna­ţională de peste 20 de ani, spune cu mândrie că toate băuturile sub brandurile PepsiCo distribuite în Grecia sunt „made in Romania“ şi spune că rolul României trebuie să fie şi mai important în grup.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO