♦ „Investiţiile pe care le-am făcut în ultimii zece ani şi inclusiv investiţiile anunţate recent sunt parte din acest proces de a face România o piaţă mult mai mare şi mai puternică pentru PepsiCo.“
Silviu Popovici, cel mai puternic executiv din grupul PepsiCo la nivel global, care conduce din funcţia de CEO regiunea Europa unde gigantul are venituri nete de aproape 13 miliarde de dolari, spune că aceasta este o perioadă complicată pentru businessuri în general şi că alături de echipa sa a făcut o listă a investiţiilor care trebuie să continue chiar şi în acest context şi a celor care sunt puse pe „hold“.
„România este cea mai importantă piaţă pentru PepsiCo, eu sunt din România, bineînţeles că este cea mai importantă. Aş vrea să fie şi mai importantă. Investiţiile pe care le-am făcut în ultimii zece ani şi inclusiv investiţiile anunţate recent (de 100 mil. dolari în unităţile existente - n. red.) sunt parte din acest proces de a face România o piaţă mult mai mare şi mai puternică pentru PepsiCo“, a spus Silviu Popovici într-un interviu acordat ZF prin intermediul Zoom. Executivul român, care are o carieră internaţională de peste 20 de ani, spune cu mândrie că toate băuturile sub brandurile PepsiCo distribuite în Grecia sunt „made in Romania“ şi spune că rolul României trebuie să fie şi mai important în grup.