Companii

Sinaia „for sale“: tot mai multe pensiuni şi hoteluri sunt la vânzare. „Investitorii încep să fie mai interesaţi de Sinaia pentru că investiţia se recuperează mai repede ca în Mamaia“

Sinaia atrage anual peste 300.000 de turişti

Sinaia atrage anual peste 300.000 de turişti

Autor: Mădălina Dediu Panaete

05.02.2020, 00:00 975

În celebra staţiune de la munte erau anul trecut 28 de hoteluri dintr-un total de 89 de unităţi de cazare.

Sinaia, staţiune care atrage anual peste 300.000 de turişti, devine tot mai atractivă pentru investitori astfel că în prezent mai multe vile, hoteluri şi pensiuni sunt puse la vânzare. Recent, omul de afaceri Octavian Radu a preluat pachetul majoritar de acţiuni în cadrul hotelului de cinci stele Ioana Hotels din Sinaia şi în cadrul restaurantului adiacent Forest.

„Piaţa din Sinaia este în curs de maturizare. Investiţia în Sinaia este mult mai atractivă decât în Mamaia de exemplu pentru că amortizarea este mai rapidă. În Sinaia poţi avea turişti tot timpul anului, în timp ce în Mamaia sezonul este scurt. Există o tendinţă către aparthoteluri. Însă, dacă în Mamaia închiriezi un apartament cu 200-300 de lei pe zi, în Sinaia preţul este de doar 120-150 de lei pe zi”, a spus Lucian Gabriel Asănăchescu, CEO al IMRA Group, din care face parte şi agenţia imobiliară IMRA Real Estate, care are clienţi în special în Constanţa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO