Companii

Sistemul Coca-Cola a investit 11 mil. euro într-o linie de îmbuteliere a apei minerale în Suceava. „Apa minerală este o categorie care creşte.“

Noua linie de îmbuteliere are o capacitate de îmbuteliere mai mare cu 44% faţă de cea anterioară, ajungând la 1,3 milioane de litri pe zi.

În fabrica de la Poiana Negrii sunt în prezent trei linii de producţie – două pentru ambalaje PET şi una pentru ambalaje reutilizabile din sticlă (0,33 litri şi 0,75 litri) şi sunt îmbuteliate brandurile Dorna – Izvorul Alb (apă plată), Dorna (apă carbogazoasă) şi Poiana Negri (apă carbogazoasă) Galerie foto

Noua linie de îmbuteliere are o capacitate de îmbuteliere mai mare cu 44% faţă de cea anterioară, ajungând la 1,3 milioane de litri pe zi. În fabrica de la Poiana Negrii sunt în prezent trei linii de producţie – două pentru ambalaje PET şi una pentru ambalaje reutilizabile din sticlă (0,33 litri şi 0,75 litri) şi sunt îmbuteliate brandurile Dorna – Izvorul Alb (apă plată), Dorna (apă carbogazoasă) şi Poiana Negri (apă carbogazoasă) Galerie foto

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.04.2019, 00:07 517

Coca-Cola HBC România, lide­rul pieţei de băuturi răco­ri­toa­re, si Coca-Cola Romania au  investit 11 mil. euro în dez­­voltarea şi efi­cien­tizarea pro­ducţiei de apă minerală na­tu­ra­lă din unitatea din Poiana Negrii (jud. Suceava).

„Businessul nostru cu apă minerală creş­te şi toată această categorie este în creştere. Brandurile noastre au un ritm de creştere mai mare decât piaţa. Această investiţie este doar o parte din planurile noastre pen­tru această categorie“, a spus Jovan Rado­savljevic, direc­torul general al Coca-Cola HBC România. Con­form celor mai recente date, consumul de apă minerală depăşeşte 1,4 miliarde de litri anual.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO