Companii

Solina, cu afaceri estimate la 140 mil. lei din condimente şi ingrediente alimentare, la final cu o fabrică de 17 mil. euro: „Creştem atât pe piaţa internă, cât şi la export“

INTERVIU

Solina, cu afaceri estimate la 140 mil. lei din condimente şi ingrediente alimentare, la final cu o fabrică de 17 mil. euro: „Creştem atât pe piaţa internă, cât şi la export“

Solina România este o companie cu 240 de angajaţi.

Autor: Florentina Niţu

28.09.2021, 18:30 433

În luna august a acestui an, compania şi-a mutat producţia de la Zacaria (Sibiu), fabrica temporară, la noua fabrică din Alba Iulia. Noua fabrică are o capacitate care poate creşte de la 800 de tone pe an la 1.200 de tone În 2017, Solina Group a cumpărat Supremia Grup, lider pe piaţa ingredientelor alimentare şi condimentelor din România, al cărui nume l-a schimbat ulterior.

Solina România, ex Supremia Grup, unul dintre cei mai mari producători de ingrediente alimentare şi condimente din România, se aşteaptă la o cifră de afaceri de 140 de milioane de lei în 2021, în creştere cu 8,5% faţă de anul precedent, datorită cererii crescute pe piaţa internă, cât şi pe cea externă, potrivit reprezentanţilor companiei.

„Până în prezent, anul 2021 a fost foarte bun pentru noi. Suntem în creştere în privinţa cifrei de afaceri, atât pe piaţa domestică, cât şi pe pieţele de export. Eforturile pe care le-am făcut în 2020, de a ne replia rapid pe noile trenduri de piaţă şi consum, produc acum rezultate palpabile şi mai mult, ne asigură dezvoltarea şi pentru anii care urmează. Estimăm la finele anului o cifră de afaceri de aproximativ 140 milioane de lei, în creştere cu 8,5% vs. 2020“, a spus Ciprian Grădinariu, country manager al Solina România, într-un interviu acordat pentru ZF.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO