Companii

Sorin Stancu, SMYK All for Kids România: Anul 2022 a început cu provocări de natură economică. Creşterea costurilor şi asigurarea unui flux optim de aprovizionare, principalele temeri pe lângă pandemie. Polonezii de la SMYK All for Kids au 24 de magazine în România

Sorin Stancu, manager general SMYK All for Kids România: Anul 2021 a fost pentru noi unul cu o creştere semnificativă a cifrei de afaceri, în ciuda provocărilor cu care s-a confruntat întreaga piaţă.

Sorin Stancu, manager general SMYK All for Kids România: Anul 2021 a fost pentru noi unul cu o creştere semnificativă a cifrei de afaceri, în ciuda provocărilor cu care s-a confruntat întreaga piaţă.

Autor: Cristina Roşca

24.02.2022, 18:00 128

♦ Grupul este specializat în vânzarea de produse pentru copii.

Grupul polonez SMYK All for Kids, specializat în vânzarea de produse pentru copii, are în plan să deschidă în acest an în total şapte magazine noi, dintre care prima unitate a fost deja inaugurată la Craiova. Astfel, reţeaua ar urma să ajungă la 30 de unităţi la final de 2022.

Şi pentru 2021 compania anunţase trei deschideri, dar în final a fost inau­gurat un singur magazin. Sorin Stancu, mana­gerul general SMYK All for Kids România, spune că planurile erau mai ambiţioase, dar situaţia din piaţă, generată de pandemia de COVID-19, a pus piedici în dezvoltare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO