♦ O dublare a cifrei de afaceri ar însemna că businessul sare de 180 mil. lei în acest an ♦ Polonezii de la Smyk All for Kids au 26 de magazine offline în România ♦ Magazinul online urmează a fi lansat în acest an ♦ Grupul este specializat în vânzarea de produse pentru copii.
Sorin Stancu, general manager al retailerului polonez de articole pentru copii Smyk în România, spune că momentan nu se observă o schimbare semnificativă a comportamentului consumatorilor în contextul economic inflaţionist şi cel geopolitic actual. Totuşi, executivul adaugă că se aşteaptă ca pe termen scurt şi mediu situaţia geopolitică, respectiv războiul ruso-ucrainean, să aibă un impact asupra economiei României.
„Urmările sunt încă dificil de cuantificat, mai ales că au apărut înainte ca economia să aibă şansa de a se redresa pe deplin în urma pandemiei de COVID-19, dar putem presupune că, cu cât războiul în curs persistă mai mult, cu atât este mai mare presiunea asupra economiei.“ Pentru companie, potenţialele blocaje legate de ofertă şi preţurile mai mari ale energiei şi ale altor materii prime nu reprezintă o problemă-cheie, însă, într-o perspectivă generală, acestea vor exercita, cel mai probabil, presiuni asupra nivelurilor deja ridicate ale inflaţiei.