Companii

Sparge prag după prag. Pepco se apropie de 400 de magazine şi afaceri de 2 mld. lei în România. Ritmul de dezvoltare rămâne relativ constant, 50 de unităţi pe an

Sparge prag după prag. Pepco se apropie de 400 de...

Autor: Cristina Roşca

18.07.2022, 17:40 129

♦ Retailerul polonez ce activează pe segmentul de discount a atins pragul de 300 de magazine în România în septembrie 2020 ♦ Acum are 385 de unităţi şi, dacă menţine viteza de dezvoltare, ar putea să atingă pragul de 400 de puncte de vânzare pe plan local la doi ani distanţă.

Discounterul polonez Pepco a obţinut anul trecut în România o cifră de afaceri de aproape 1,9 mld. lei, cu 36% mai mare versus 2020. Profitul a avut o evoluţie chiar mai bună, aproape dublându-se la 248 mil. lei.

Rezultatele din 2021 ale retailerului de modă cu preţuri mici au venit pe fondul expansiunii alerte, pe de-o parte, iar pe de alta pe fondul revenirii vânzărilor de haine după un prim an de pandemie marcat de închiderea temporară a magazinelor fizice. În 2021, oamenii au început să iasă mai mult, temerile referitoare la boală s-au temperat, iar magazinele au fost deschise tot timpul, deşi au mai existat restricţii, cum ar fi accesul în centre comerciale şi malluri pe bază de certificat verde.

Totuşi, în cazul Pepco, chiar şi anul 2020 a fost unul de creştere, pe o piaţă unde vânzările marilor nume din moda mass market locală, în frunte cu Zara şi H&M, s-au prăbuşit şi cu 30%. Discounterul polonez şi-a majorat atunci cifra de afaceri din România cu 2,4%, un ritm totuşi mult inferior celui obişnuit.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO