Inovaţia, elementul disrputiv şi problema pe care o rezolvă un produs de tehnologie sunt principalii factori la care se uită incubatorul de businessToronto Business Development Center, a spus Vikram Khurana, preşedintele instituţiei. Toronto Business Development Center investeşte în companii din tehnologie care ar putea să intre şi pe piaţa americană, o piaţă cu 330 milioane de consumatori şi o putere de cumpărare mare.
„Ceea ce căutăm este: care este inovaţia, care este elementul disruptiv, ce problemă rezolvă? Există această problemă şi în America de Nord? Al doilea aspect este dacă pot să scaleze cu ajutor în finanţare, mentorat, expertiză specifică şi nu în ultimul rând prin introducerea la clienţi, ceea ce este o caracteristică foarte importantă pentru cineva care se extinde peste graniţe. Şi nu în ultimul rând, aş spune că înclinaţia fondatorilor de a înţelege nuanţele fiecărei pieţe şi de a adapta produsul pentru a se potrivi pe piaţă“, a spus Vikram Khurana.
Declaraţiile sale au fost făcute la conferinţa dedicată programului Deloitte Technology Fast 50 Europa Centrală. Programul a fost derulat cu sprijinul Google Cloud, partener de tehnologie la nivel regional, Toronto Business Development Center ca partener local şi Ziarul Financiar ca partener media pentru conferinţa amintită.
„Ce observăm este că la companiile care astăzi se nasc globale, tendinţele care pot fi prevalente în Europa apar şi în SUA sau invers. Ce vedem este o mare tendinţă în tehnologiile curate; există un accent puternic pe energie curată, maşini verzi, materiale avansate noi şi tehnologii cloud“, a mai spus Vikram Khurana.