Companii

Spyros Politis, Michelin: Piaţa anvelopelor all-season a crescut cu 75%. Achiziţia de anvelope nu mai este concentrată pe două momente, ci se distribuie de-a lungul anului

Spyros Politis, marketing director Europa Centrală şi de Sud în cadrul Michelin.

Spyros Politis, marketing director Europa Centrală şi de Sud în cadrul Michelin.

Autor: Bogdan Alecu

15.10.2021, 18:20 401

Cererea pentru anvelope all-season a crescut atât în Europa cât şi pe piaţa locală în condiţiile în care multe flote aleg astfel de pneuri pentru a reduce costurile legat de montaj şi depozitare, în timp ce persoanele fizice mizează pe acestea pentru a nu mai fi „luate prin surprindere“ şi a evita cozile de la vulcanizări.

„Piaţa anvelopelor all-season a cunoscut în ultimii ani o creştere foarte mare, numai anul trecut în Europa Centrală a crescut cu peste 40%, iar în România cererea a fost şi mai mare, având un avans de peste 75% în ultimul an, creşteri înregistrate în perioada ianuarie - septembrie 2021, comparativ cu acelaşi nivel al anului 2020“, a declarat Spyros Politis, marketing director Europa Centrală şi de Sud în cadrul Michelin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO