Companii

Starbucks iese din amorţeală şi vrea să-şi dubleze reţeaua

Starbucks vrea să ajungă la cel puţin 18 cafenele la finalul anului viitor. Foto: Victor Ciupuliga

Starbucks vrea să ajungă la cel puţin 18 cafenele la finalul anului viitor. Foto: Victor Ciupuliga

Autor: Cristina Roşca

21.07.2014, 00:07 1488

Lanţul de cafenele Starbucks intenţionează să dubleze reţeaua din România până la finalul anului viitor, urmând să ajungă la cel puţin 18 unităţi, compania analizând oraşele de peste 200.000 de locuitori, dar mai ales Bucureştiul, unde are planificate mai multe deschideri.

Starbucks îşi schimbă astfel strategia, urmând să apese pedala de acceleraţie după ce în ultimii patru ani a deschis o singură unitate, ca urmare a schimbării acţionariatului.

„Am pornit anul 2014 în forţă şi până la finalul anului viitor vrem cel puţin să dublăm reţeaua“, conchide  Costin Gheorghiu, district manager în cadrul Starbucks România. 

Primele pe lista de deschideri sunt Constanţa şi zona Pipera din Bucureşti, însă sunt analizate şi zonele Piaţa Unirii, Universitate şi Piaţa Romană, una dintre ele urmând să găzduiască de asemenea o cafenea Starbucks.

„La începtutul anului ne-am schim­bat acţionarul. Nu este o intrare directă a companiei Starbucks, însă este un joint venture între mai mulţi acţionari străini şi compania-mamă.“ El nu dă detalii despre acţionarii Star­bucks în România, însă potrivit datelor din piaţă este vorba de antreprenorul bulgar care deţine franciza pentru Bulgaria a lanţului de cafenele.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- date suplimentare despre Costin Gheorghiu şi activitatea lui în cadrul Starbucks

- strategia de dezvoltare a reţelei, cafenele deschise până în prezent, planuri pentru acest an; topul cafenelor după vânzări 

- evoluţia cifrei de afaceri a Starbucks în România

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO