• Leu / EUR4.7305
  • Leu / GBP5.1654
  • Leu / USD4.2682
Companii

Un start-up pe zi Alina şi Ionuţ Tomescu, o familie de corporatişti din Braşov a investit 40.000 de euro într-o prăvălie cu produse alimentare tradiţionale. „Pe termen mediu vrem să producem şi noi, direct sub brandul Băcănia lui Tomiţă, şi să deschidem alte băcănii în următorii 3-5 ani.“

Un start-up pe zi Alina şi Ionuţ Tomescu, o familie de corporatişti din Braşov a investit 40.000 de euro într-o prăvălie cu produse alimentare tradiţionale. „Pe termen mediu vrem să producem şi noi, direct sub brandul Băcănia lui Tomiţă, şi să deschidem alte băcănii în următorii 3-5 ani.“

O sticluţă de 250 ml cu miere cu cătină şi propolis costă 20 de lei

Autor: Florentina Niţu

6 dec 2018 1125

Familia Tomescu din judeţul Braşov a pornit afacerea Băcănia lui Tomiţă în urmă cu un an, după naşterea primului copil, când au simţit că îşi doreau să-l hrănească cu produse din ingrediente naturale, făcute după reţete tradiţionale, iar în produsele de pe piaţă nu aveau prea mare încredere.

„Ne gândeam de mult la o afacere, dar nu aveam idee ce să facem. Ideea s-a materializat acum un an, după ce a apărut copilul în viaţa noastră. Nu aveam încredere în ce găseam pe piaţă şi ne gândeam să facem ceva pentru el. Soţul meu a crescut la Slatina, iar părinţii lui cultivau şi încă cultivă le­gume şi ne-am gândit să mer­gem pe ideea asta, să facem o bă­cănie cu produse tradiţio­nale, realizate de producători români“, spune Alina To­mescu, cofonda­toarea bran­dului Băcănia lui Tomiţă.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - luni, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7305
Diferență: 0,0656
Ieri: 4.7284
Azi: 4.2682
Diferență: 0,061
Ieri: 4.2575
Azi: 5.1654
Diferență: -0,3396
Ieri: 5.1609
Azi: 4.3593
Diferență: 0,2
Ieri: 4.3494