Companii

Un start-up pe zi Alina şi Ionuţ Tomescu, o familie de corporatişti din Braşov a investit 40.000 de euro într-o prăvălie cu produse alimentare tradiţionale. „Pe termen mediu vrem să producem şi noi, direct sub brandul Băcănia lui Tomiţă, şi să deschidem alte băcănii în următorii 3-5 ani.“

Un start-up pe zi Alina şi Ionuţ Tomescu, o familie de corporatişti din Braşov a investit 40.000 de euro într-o prăvălie cu produse alimentare tradiţionale. „Pe termen mediu vrem să producem şi noi, direct sub brandul Băcănia lui Tomiţă, şi să deschidem alte băcănii în următorii 3-5 ani.“

O sticluţă de 250 ml cu miere cu cătină şi propolis costă 20 de lei

Autor: Florentina Niţu

06.12.2018, 00:06 1180

Familia Tomescu din judeţul Braşov a pornit afacerea Băcănia lui Tomiţă în urmă cu un an, după naşterea primului copil, când au simţit că îşi doreau să-l hrănească cu produse din ingrediente naturale, făcute după reţete tradiţionale, iar în produsele de pe piaţă nu aveau prea mare încredere.

„Ne gândeam de mult la o afacere, dar nu aveam idee ce să facem. Ideea s-a materializat acum un an, după ce a apărut copilul în viaţa noastră. Nu aveam încredere în ce găseam pe piaţă şi ne gândeam să facem ceva pentru el. Soţul meu a crescut la Slatina, iar părinţii lui cultivau şi încă cultivă le­gume şi ne-am gândit să mer­gem pe ideea asta, să facem o bă­cănie cu produse tradiţio­nale, realizate de producători români“, spune Alina To­mescu, cofonda­toarea bran­dului Băcănia lui Tomiţă.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO