Companii

Un start-up pe zi. Amizade, un business cu pălării lucrate manual dezvoltat de Andreea Preda şi Ioana Andrei, îşi trimite creaţiile în Franţa, Dubai şi America. „Clienţii noştri achiziţionează produsele fie prin intermediul site-ului, fie prin intermediul platformelor sociale precum Instagram şi Facebook.“

Preţul unei pălării realizate sub brandul Amizade porneşte de la 200 de euro şi poate ajunge până la 260-270 de euro.

Preţul unei pălării realizate sub brandul Amizade porneşte de la 200 de euro şi poate ajunge până la 260-270 de euro.

Autor: Alexandra Cepăreanu

13.12.2019, 16:00 414

Andreea Preda şi Ioana Andrei, două tinere din Bucureşti cu studii în comunicare şi marketing, au înfiinţat businessul Amizade prin care produc manual şi la comandă pălării personalizate. Amizade a luat naştere în iulie anul trecut după o investiţie aproximativă de 6.000 de euro, a spus pentru ZF Andreea Preda.

„Amizade a luat naştere din dorinţa de a aduce un suflu nou pieţei de pălărieri din România. Întotdeauna am fost pasionate de design, de artă, aşa că am ales să ne fructificăm pasiunea în ceva care să ne reprezinte: pălăriile. Am hotărât să dezvoltăm acest business în România pentru că ne-am dorit să punem bazele afacerii în ţara noastră”, a spus Andreea Preda.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO