Companii

Un start-up pe zi. Familia Călugăru din Deva face cosmetice şi produse home & deco din lavandă sub brandul LavanDaria şi le vinde pe reţelele de socializare, la târguri şi pe platforma eMag. Compania cultivă lavandă pe 0,3 hectare după plantarea a 4.000 de butaşi

Preţul unui săpun cu lavandă este de 12 lei, preţul unui săculeţ umplut cu lavandă este de 5 lei

Preţul unui săpun cu lavandă este de 12 lei, preţul unui săculeţ umplut cu lavandă este de 5 lei

Autor: Florentina Niţu

26.11.2019, 20:15 622
Liliana Călugăru împreună cu soţul său au pus pe picioare afacerea LavanDaria în anul 2015, inspiraţi de  un săculeţ de lavandă descoperit într-o vacanţă în străinătate. Astfel, au cumpărat un teren în Deva, judeţul Hunedoara, cu 12.000 de euro şi butaşi de lavandă cu 1.500 de euro şi au transformat visul în business. Acum toată familia este implicată în business şi face cosmetice şi produse home & deco, pe care le vinde pe reţelele de socializare, pe propriul site la târguri şi pe platforma eMag.

„Povestea noastră a început cu un săculeţ de lavandă achiziţionat într-o vacanţă de vară. Culoarea, mirosul, atmosfera au trezit emoţii care au rămas în inima noastră. Am vrut să creăm un colţ de Provence pe care să-l purtăm mereu în suflet şi să-l împăr­tă­şim cu ceilalţi. (...) Am început cu fonduri pro­prii, am achiziţionat te­re­nul cu 12.000 euro şi 4.000 de bu­taşi, cu 6.000 de lei (aproximativ 1.500 de euro – n. red.)“, spune Liliana Călugăru.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO