Companii

Stefanel asteapta deschiderea marilor malluri pentru extindere

Stefanel asteapta deschiderea marilor malluri pentru extindere
21.03.2008, 15:42 69

Stefanel, prima companie internationala care a intrat in mod direct pe piata de imbracaminte din Romania acum saptesprezece ani, urmareste evolutia proiectelor de malluri care si-au anuntat deschiderea pentru acest an, in intentia de a-si extinde reteaua de magazine la nivel local. "Inca nu am hotarat unde va fi urmatorul magazin Stefanel, pentru ca asteptam deschiderea marilor malluri. Am analizat proiecte, cum ar fi Casa Radio, dar este foarte dificil sa alegem locatia acum, chiar daca toate ofertele sunt extrem de atragatoare", a declarat pentru ZF Lucio Manreda (foto), presedintele Stefanel Romania. Mai mult de atat, compania nu vizeaza doar Capitala. "Vrem sa deschidem magazine si in alte orase din Romania in care nu suntem prezenti si ne gandim de exemplu la Oradea, Arad sau Pitesti", a continuat Giuseppe Stefanel, presedintele grupului Stefanel. In prezent grupul italian are 12 magazine pe piata locala, sase dintre ele fiind localizate in Bucuresti. Dupa ce a deschis primul magazin pe Calea Victoriei in Capitala, Stefanel a inceput sa analizeze cu interes si centrele comerciale de tip mall, unde a deschis magazine incepand cu anul 2001. Pana in prezent jumatate din unitatile grupului se afla in centre comerciale. Pe langa Bucuresti, Stefanel a ales ca locatie pentru magazinele sale orase precum Timisoara, Iasi, Cluj, Constanta sau Brasov, urmand astfel tendinta marilor jucatori internationali de pe piata imbracamintei. "Intrarea Romaniei in Uniunea Europeana a schimbat piata locala. Deschiderea noilor centre comerciale a favorizat intrarea in Romania a noilor branduri", explica Stefanel. Potrivit datelor furnizate pe site-ul Ministerului de Finante, in 2006 compania a raportat o cifra de afaceri de 3,5 milioane de euro, in crestere cu 46% fata de anul anterior. Pana acum foarte putine companii din industria textila au patruns in mod direct in Romania, majoritatea preferand sa fie prezente in sistem de franciza. Anul trecut printre companiile care si-au anuntat intrarea directa se numara Inditex, companie care detine brandul Zara, producatorul german de echipamente sportive Puma, retailerul de incaltaminte Deichmann sau cel de imbracaminte Takko.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO