Companii

Stefanel: Românii preferă culorile puternice şi produsele de lux

Autor: Cristina Roşca

02.12.2011, 13:22 199

Giuseppe Stefanel, preşedintele şi proprietarul retailerului de haine care îi poartă numele, spune că românii sunt mai cocheţi şi mai atenţi la trendurile din modă decât italienii. Italia, ţara de origine a businessului Stefanel, este unul dintre cei mai importanţi poli ai modei mondiale, cu capitala sa la Milano, unde se desfăşoară una dintre cele mai importante săptămâni ale modei.
"Clienţii noştri din întreaga lume au aceleaşi gusturi şi nevoi: vor produse de calitate, confortabile şi totodată care să fie la modă.

Doar 30% din selecţia noastră de produse pentru magazine este customizată pentru fiecare ţară în parte. În România clienţii sunt mai cocheţi şi «mai fashion» decât cei din Italia, spre exemplu. Ei preferă culorile puternice şi produsele de lux. Totuşi cele mai bine vândute produse sunt aceleaşi în toate ţările." Stefanel a fost primul brand străin care a pariat pe România la începutul anilor '90. La momentul respectiv compania a deschis un magazin pe Calea Victoriei, magazin care a devenit simbolul capitalismului peste ani.

Anul acesta italienii au închis unitatea de pe Calea Victoriei, inaugurată în 1991, după ce contractul de închiriere pe 20 de ani semnat cu firma Universal, controlată indirect de oamenii de afaceri Puiu Popoviciu şi Radu Dimofte, a expirat. Între timp compania Stefanel şi-a mutat magazinul fanion în Piaţa Romană, într-o vilă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO