Companii

Stephane Dumas, co-fondator Meli Melo: Meli Melo are sonoritate franceză, dar este un brand românesc şi aşa îl ducem la export

Conferinţa ZF Branduri Româneşti

Stephane Dumas, co-fondator Meli Melo: Meli Melo are...

Autor: Roxana Rosu

10.10.2019, 11:17 266

Un brand nu ţine de naţionalitate, un brand nu are frontieră,  nu are limită, decât cea fixată de companie, a declarat Stephane Dumas, co-fondator Meli Melo. 

Eu am venit în România în 1994 şi am început în 1998 să aducem accesorii pentru femeile de aici. Am ales un brand cu sonoritate franceză şi românii au asociat numele cu Franţa.Important este brandul, puterea lui, nu naţionalitatea celui care l-a creat.

E important să creezi un brand uşor de pronunţat în alte pieţe, nu doar în ţara ta. Altfel e greu să te impui pe alte pieţe. Noi mergem cu Meli Melo la export şi îl ducem ca brand românesc, nu francez.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO