Companii

Studiu: Doar 10% dintre consumatori fac cumpărături din impuls, în timp ce de două ori mai mulţi sunt cu greu determinaţi să îşi schimbe obiceiurile de shopping

Studiu: Doar 10% dintre consumatori fac cumpărături din...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

25.07.2022, 16:45 118

♦ Compania de cercetare de piaţă Euromonitor a identificat în total opt tipuri de consumatori.

Cei mai mulţi dintre consumatorii de la nivel global, adică 18%, sunt în ca­tegoria „secure traditionalists“, adică pot fi cu greu influenţaţi să-şi schimbe obiceiurile de shopping, iar asta în­seamnă că încearcă rar produse noi.

La polul opus se află „impulsive spenders“, adică acei oameni care fac cumpărături din impuls şi sunt mereu atenţi la ce apare nou pe piaţă. Ei reprezintă 10% din totalul clienţilor, arată studiul Euromonitor International Voice of the Consumer: Lifestyles Survey 2022.

Compania de cercetare de piaţă Euromonitor subliniază că datele demografice nu ar trebuie să fie singura „pistă“ pe care să meargă companiile atunci când analizează comportamentele de achiziţie şi deciziile de cumpărare. Astfel, analiştii menţionează că este esenţială înţelegerea obiceiurilor de consum în toate ocaziile de cumpărături astfel încât să se creeze campanii de marketing şi strategii de vânzări targetate.

Euromonitor a identificat opt tipuri de consumatori, în funcţie de obiceiurile de consum, de cât de mult interacţionează clienţii cu brandurile în social media, de cât de mult gătesc acasă sau de cât de mult vor să fie asemănători cu alţi oameni.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO