Companii

Studiu: Românii preferă tot mai mult magazinele accesibile sau online, nu neapărat cele care le asigură o economie de bani

 Studiu: Românii preferă tot mai mult magazinele...

Autor: Roxana Rosu

16.04.2019, 15:31 262

Rapiditatea şi uşurinţa, alături de digitalizare şi personalizare sunt printre factorii care influenţează modul şi locul în care românii aleg să îşi facă cumpărăturile, arată  studiu Shopper Trends, realizat de Nielsen în România şi alte peste 60 de ţări.

În ultimii ani, cele mai importante atribute asociate preferinţei pentru un brand de retail sunt cele care arată nevoia de acces rapid şi usor: “produsele pe care le caut sunt uşor de găsit in magazin”, “un magazin la care îmi este uşor să ajung”, “tot ce am nevoie în acelaşi loc”.

Această tendinţă – în continuă creştere în ultimii ani – este vizibilă în alegerea tipului de magazin: magazinele de proximitate (in principal de tip supermarket) sunt cele care inregistrează cele mari creşteri de vânzări (+16,6% in valoare 2018 vs 2017), dar şi cele care câştigă cel mai mare număr de cumpărători.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO