Companii

Sub brand Ramada, hotelurile lui Popoviciu din nordul Bucurestiului ajung la 14 mil. euro

Sub brand Ramada, hotelurile lui Popoviciu din nordul Bucurestiului ajung la 14 mil. euro
11.09.2008, 20:42 27

Grupul Parc Hotels, controlat de omul de afaceri Gabriel Popoviciu, va avea la inceputul anului viitor al doilea hotel sub umbrela Ramada, prin finalizarea procesului de rebranding al hotelului Parc (Best Western Parc Hotel), care a presupus o investitie de 11,5 mil. euro.
"Am investit in mai multe etape dupa preluarea hotelului Parc in 1998. Pana in prezent, aceste investitii se ridica la zece milioane de euro, iar rebranduirea pe care o facem anul acesta mai presupune 1,5 mil. euro", a spus Daniel Ben-Yehuda (foto), managerul Ramada Plaza si al Best Western Parc.
Hotelul Parc este clasificat la patru stele si are in prezent o capacitate de 267 de camere, un centru de conferinte, doua restaurante si un lobby bar. "Am inregistrat un grad de ocupare mediu de 68% de la inceputul anului, iar pentru 2009 ne asteptam ca acesta sa creasca la peste 70%", a mentionat Yehuda. Potrivit acestuia, Parc Hotel, care a inregistrat in prima jumatate a anului o cifra de afaceri de cinci milioane de euro, aduce peste 60% din veniturile grupului. "Anul acesta estimam ca vom ajunge la 14 mil. euro pentru ambele hoteluri. Doar in perioada ianuarie-august am avut un rulaj total de 7,5 mil. euro", a precizat Yehuda.
Procesului de rebranding va fi urmat de doua etape de investitii care se ridica in total la opt milioane de euro si presupun renovarea bazei de agrement care va fi data in functiune in 2009 si realizarea unei sali de conferinte de 1.500 de locuri, pana in 2011.
La inceputul anului, grupul Parc Hotels a lansat primul hotel sub brandul Ramada, prin transformarea hotelului Turist in Ramada Plaza, in urma unei investitii de 15 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO