Companii

Sucevenii de la Denis vor să vândă online pantofi de un milion de euro

Ana Cornea, manager şi acţionar al Denis. Foto: Silviu Matei

Ana Cornea, manager şi acţionar al Denis. Foto: Silviu Matei

Autor: Ana Maria Petcana

19.11.2014, 00:00 1083

Producătorul şi retailerul român de pantofi Denis din Suceava a deschis un magazin online pentru marca Anna Cori & All Shoes, estimând vânzări de un milion de euro în primul an de funcţionare.

În prezent, Denis operează 35 magazine sub trei branduri, Denis - unde o pereche de pantofi costă în medie 150-200 de euro, Why Denis - cu preţuri medii de 300-400 lei şi All Shoes - 260-350 lei. Dintre acestea, trei sunt situate în centre comerciale din Kiev (Ucraina), două sub brandul premium Denis şi unul sub Why Denis, şi alte 32 sub mărcile Why Denis şi All Shoes în ţară.

„În luna iunie am deschis magazinul online Why Denis, am avut vânzări încă din prima zi, iar rezultatele înregistrate în această vară sunt conform aşteptărilor. Prin urmare, deschiderea magazinului online Anna Cori & All Shoes a fost firească. Ne aşteptăm ca până la finalul primului an să vindem online 10.000 de perechi de pantofi, iar după primul an de existenţă să fi înregistrat vânzări de un milion de euro“, spune Ana Cornea, manager şi acţionar al Denis.

Ea arată că peste 70% din încălţămintea comercializată online de Anna Cori & All Shoes va fi cea de damă, iar 30% din vânzări vor fi către oraşe în care brandul nu deţine magazine offline. Compania Denis, deţinută de Ilie şi Ana Cornea, are 420 de angajaţi, în fabrica din Suceava şi în reţeaua de magazine. Anul trecut Denis a avut afaceri de 9 milioane euro, în creştere cu 15%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO