Companii

Supermarketurile merg după clienţi în pieţele agroalimentare

Supermarketurile merg după clienţi în pieţele agroalimentare

Autor: Cristina Roşca

28.02.2013, 00:07 1210

Pieţele agroalimentare au intrat în vizorul lanţurilor internaţionale de supermarketuri care încearcă astfel să atragă o parte dintre clienţii care vin la cumpărături de legume, fructe şi produse lactate "made in Romania".

Astfel, cel puţin cinci zone din Bucureşti cunoscute pentru pieţele agroalimentare, care de multe ori dau chiar numele zonei, cum sunt pieţele Obor, Gemeni, Moghioroş, Gorjului sau Veteranilor, au câştigat un chiriaş din rândul lanţurilor de supermarketuri. Printre cele mai recente exemple se numără magazinul Mega Image aflat vizavi de piaţa Gemeni şi Drogerie Markt din piaţa Gorjului.

În Titan, în piaţa Miniş, s-au întâlnit chiar doi retaileri - Billa şi Mega Image. "Retailerii internaţionali încearcă să ia din trafic, nu să afecteze vânzările comercianţilor din piaţă. La români încă există obişnuinţa de a merge la piaţă şi nu cred că acest obicei se va schimba curând", spune Marcelo Mihai, senior consultant în cadrul Geva & Company, o consultanţă în management.

Cititi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO