Companii

Supermarketurile şi hipermarketurile devin colacul de salvare pentru HoReCa, o industrie îngenuncheată de pandemie

ANALIZĂ

Vocile din industria HoReCa spun că deja unele afaceri s-au închis definitiv, altele se gândesc să tragă obloanele, iar dacă situaţia va continua aşa multă vreme, o treime din jucătorii HoReCa ar putea dispărea. În România sunt puţin peste 45.000 de restaurante, cafenele, baruri şi alte localuri de profil. 

Conceptul de ready to eat prinsese la public dinainte de pandemie, însă acest eveniment a accelerat trendul. Produsele sunt căutate de clienţi, aşa că loc de dezvoltare există.“

Vocile din industria HoReCa spun că deja unele afaceri s-au închis definitiv, altele se gândesc să tragă obloanele, iar dacă situaţia va continua aşa multă vreme, o treime din jucătorii HoReCa ar putea dispărea. În România sunt puţin peste 45.000 de restaurante, cafenele, baruri şi alte localuri de profil. Conceptul de ready to eat prinsese la public dinainte de pandemie, însă acest eveniment a accelerat trendul. Produsele sunt căutate de clienţi, aşa că loc de dezvoltare există.“

Autor: Cristina Roşca

31.10.2020, 00:03 18155

 Încă din primele luni de pandemie grupul City Grill a lansat produse semipreparate prezente în lanţurile de magazine, primul parteneriat fiind cu Profi ♦ Şi lanţul de restaurante Calif a listat 11 tipuri de bunuri în 90 dintre magazinele Mega Image din Capitală Similar, şi alte afaceri din domeniul HoReCa şi-au listat produsele în reţelele din comerţul modern, cum este cazul cofetăriilor Ana Pan, al cafenelelor Starbucks sau al DropShot Coffee Roasters.

Reţelele de supermarketuri şi hiper­­marketuri devin colacul de salvare al jucătorilor din HoReCa într-o perioadă în care cifrele referitoare la îm­bol­­năvirile de Covid-19 cresc de la o săptămână la alta, iar resta­urantele, ca­fe­nelele şi barurile funcţio­nea­ză con­form unui număr tot mai mare de restricţii.

Astfel, în timp ce localurile nu au voie să primească la interior clienţi, iar vremea devine suficient de rece pentru a alunga de la terase şi ultimii consumatori, operaţiunile de livrare şi parteneriatele cu reţelele de magazine par singurele soluţii pentru supra­vieţuirea acestei industrii estimate la 17 mld. lei anul trecut şi peste 120.000 de salariaţi, potrivit datelor raportate la Registrul Comerţului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO