Companii

Szabolcs Nemes, partener al Roland Berger: Comerţul alimentar online va ajunge la 1 mld. euro în România în 2025. Va fi o bătălie interesantă, vedem deja tipurile de jucători care încep să se arate. Concurenţa va fi foarte mare în online şi nu vor supravieţui toţi. E o bătălie pentru a fi primul în segment şi pentru a ajunge la o anumită scală. Apoi va urma o consolidare

INTERVIU

Szabolcs Nemes: Concurenţa va fi foarte mare în online şi nu vor supravieţui toţi. E o bătălie pentru a fi primul în segment şi pentru a ajunge la o anumită scală. Apoi va urma o consolidare.

Szabolcs Nemes: Concurenţa va fi foarte mare în online şi nu vor supravieţui toţi. E o bătălie pentru a fi primul în segment şi pentru a ajunge la o anumită scală. Apoi va urma o consolidare.

Autor: Cristina Roşca

07.11.2021, 09:13 266

Pe această piaţă - a vânzărilor online de alimente - în România sunt patru categorii de jucători, lucru care nu e diferit faţă de pieţe mature E vorba de retailerii tradiţionali - care au şi operaţiuni online, dar mai ales offline -, de specialiştii în comerţul online alimentar (nu au alte operaţiuni decât virtuale), de platformele de livrări şi de jucătorii din digital şi tech, care deţin un adevărat ecosistem de business, au clienţi şi capabilităţi de a se extinde în domeniu.

Pandemia de COVID-19 a produs o serie de schim­bări la nivelul comerţului alimentar local, unele ten­dinţe fiind acce­lerate de acest eveni­ment, în timp ce altele au fost chiar iniţiate.

„Schimbarea modului de a munci, mai exact orientarea unui număr mare de persoane către work from home, a avut un impact semnificativ asupra comportamentului de consum. Vorbim aici de schimbări în ceea ce priveşte tipurile de magazine frecventate, tipurile de canale de vânzări folosite. Se remarcă o adoptare mare a canalului online, spre exemplu. Totodată, remarcăm o modificare a valorii coşului mediu de cumpărături“, spune Szabolcs Nemes, partener al companiei de consultanţă Roland Berger.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO