• Leu / EUR4.9454
  • Leu / GBP5.7743
  • Leu / USD4.8344
Companii

Szabolcs Nemes, partener al Roland Berger: Comerţul alimentar online va ajunge la 1 mld. euro în România în 2025. Va fi o bătălie interesantă, vedem deja tipurile de jucători care încep să se arate. Concurenţa va fi foarte mare în online şi nu vor supravieţui toţi. E o bătălie pentru a fi primul în segment şi pentru a ajunge la o anumită scală. Apoi va urma o consolidare

INTERVIU

 Szabolcs Nemes, partener al Roland Berger: Comerţul alimentar online va ajunge la 1 mld. euro în România în 2025. Va fi o bătălie interesantă, vedem deja tipurile de jucători care încep să se arate. Concurenţa va fi foarte mare în online şi nu vor supravieţui toţi. E o bătălie pentru a fi primul în segment şi pentru a ajunge la o anumită scală. Apoi va urma o consolidare

Szabolcs Nemes: Concurenţa va fi foarte mare în online şi nu vor supravieţui toţi. E o bătălie pentru a fi primul în segment şi pentru a ajunge la o anumită scală. Apoi va urma o consolidare.

Autor: Cristina Roşca

07.11.2021, 09:13 232

Pe această piaţă - a vânzărilor online de alimente - în România sunt patru categorii de jucători, lucru care nu e diferit faţă de pieţe mature E vorba de retailerii tradiţionali - care au şi operaţiuni online, dar mai ales offline -, de specialiştii în comerţul online alimentar (nu au alte operaţiuni decât virtuale), de platformele de livrări şi de jucătorii din digital şi tech, care deţin un adevărat ecosistem de business, au clienţi şi capabilităţi de a se extinde în domeniu.

Pandemia de COVID-19 a produs o serie de schim­bări la nivelul comerţului alimentar local, unele ten­dinţe fiind acce­lerate de acest eveni­ment, în timp ce altele au fost chiar iniţiate.

„Schimbarea modului de a munci, mai exact orientarea unui număr mare de persoane către work from home, a avut un impact semnificativ asupra comportamentului de consum. Vorbim aici de schimbări în ceea ce priveşte tipurile de magazine frecventate, tipurile de canale de vânzări folosite. Se remarcă o adoptare mare a canalului online, spre exemplu. Totodată, remarcăm o modificare a valorii coşului mediu de cumpărături“, spune Szabolcs Nemes, partener al companiei de consultanţă Roland Berger.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9454
Diferență: 0,0101
Ieri: 4.9449
Azi: 4.8344
Diferență: 0,5324
Ieri: 4.8088
Azi: 5.7743
Diferență: -0,1763
Ieri: 5.7845
Azi: 4.9860
Diferență: 0,1808
Ieri: 4.9770