Retailerul polonez de modă LPP a cumpănit, în urmă cu un an, dacă să renunţe la activităţile de pe piaţa locală sau nu. A ales expansiunea, iar directorul general al filialei româneşti, Alina Bistreanu, a creionat un plan care prevede deschiderea a 100 de noi magazine în următorii trei ani.
„Frecventez mai rar sălile de sport de când conduc LPP. Compania este acum prioritatea mea dintâi, ca un copil pe care îl cresc şi căruia îi dedic foarte mult timp. Dar alerg mult pe tocuri“, glumeşte Alina Bistreanu, care a preluat de un an conducerea operaţiunilor locale ale retailerului LPP.
Preferă pantofii tip stilletto, la trei întâlniri diferite avea tocuri de 10 cm, dar povesteşte că „sunt zile în care acum pot fi îmbrăcată elegant, iar peste o oră sunt în jeanşi şi bocanci, pentru că merg pe şantier ca să văd cum evoluează lucrările în magazine“. Vorbeşte clar şi calm şi spune că ascultă ce au de spus ceilalţi. „Întotdeauna poţi învăţa ceva de la cei din jur, important este să ştii să asculţi“, spune Bistreanu, care a deţinut funcţii de conducere de foarte tânără, adică de la 21 de ani.
Acum are 30 de ani şi conduce reţeaua LPP, care operează 11 magazine (6 Reserved, 2 Cropp, 2 Mohito, 1 Sinsay), două dintre ele fiind deschise la finele anului la Cluj. LPP are în România 150 de angajaţi, iar Alina Bistreanu estimează că până la finalul anului echipa se va tripla. A preluat funcţia actuală în urmă cu un an, când reţeaua avea 60 de angajaţi şi cinci magazine, iar, împreună cu oamenii pe care îi coordonează direct, „am pus pe hârtie un plan ambiţios, care presupune deschiderea a circa 100 de magazine în următorii trei ani“.