Companii

Târgul de Crăciun din Craiova umple toate hotelurile din oraş. „Craiova nu a fost proiectată ca destinaţie turistică, decât foarte recent, iar Târgul de Crăciun a avut un impact mare“

Notorietatea câştigată anul trecut de Craiova datorită târgului de Crăciun se vede şi în cifrele oficiale.

Notorietatea câştigată anul trecut de Craiova datorită târgului de Crăciun se vede şi în cifrele oficiale.

Autor: Miruna Diaconu

16.11.2024, 22:11 15691

În 2023, peste 163.000 de persoane au vizitat oraşul Craiova, număr record înregistrat de hotelurile din zonă.

Craiova, un oraş care a atras doar călătorii în scopuri de business până de curând, se conturează ca o des­tinaţie de city break, în special pen­tru bucureşteni, Capitala fiind la circa 3 ore şi jumătate. La trans­for­ma­­rea oraşului într-o destinaţie turis­tică a con­tribuit, în primul rând, orga­niza­rea Târgului de Crăciun, care a câştigat notorietate anul trecut.

Ediţia din acest an va avea loc în perioada 15 noiembrie - 5 ianuarie, iar rezervările la hoteluri au început să curgă încă din luna octombrie.

„Încă de acum trei săptămâni a­veam mare parte din camere rezer­vate pentru perioada în care are loc Târgul de Crăciun, atunci mai avem disponibile doar camerele de tip suite, care sunt cele mai scumpe“, spune pentru ZF Victor Berceanu, general manager al hotelului Rama­da Plaza din Craiova.

Datorită notorietăţii câştigate anul trecut, târgul din acest an se va întinde pe o suprafaţă mai mare şi vor exista mai mulţi comercianţi. Lo­curile de cazare din Craiova pentru următoarele weekenduri sunt a­proa­pe de a fi epuizate. Cu excepţia câtor­va locuri de cazare oferite de hote­luri, multe cazări sunt în afara oraşului sau sunt apartamente listate de persoane fizice care îşi închiriază proprietăţile în regim hotelier.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro