Companii

Tarom a mandatat Mercury Research pentru a afla părerea clienţilor despre companie

Tarom a mandatat Mercury Research pentru a afla părerea...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

15.06.2015, 00:01 557

Compania de stat Tarom împreună cu Mercury Research realizează un studiu de piaţă despre călătoriile cu avionul. „Opinia dumneavoastră este foarte importantă pentru îmbunătăţirea continuă a produselor şi serviciilor Tarom”, arată un chestionar trimis pe e-mail de către Mercury Research clienţilor Tarom prin care le solicită acestora completarea unui chestionar despre percepţia pe care aceştia o au despre serviciile companiei de stat. 

„Studiul pe care îl derulăm împreună cu Mercury Research face parte dintr-un program de monitorizare continuă a percepţiei clienţilor faţă de serviciile oferite de Tarom precum şi identificarea necesităţilor clienţilor sau potenţialilor clienţi în raport cu serviciile de transport aerian”, au spus reprezentanţii companiei Tarom, care anul trecut a transportat 2,3 milioane de pasageri, care menţionează că restul detaliilor din contract, inclusiv valoarea acestuia, sunt confidenţiale.

Achiziţiile făcute de companiile de stat care nu depăşesc echivalentul în lei a 10.000 de euro pot fi făcute direct de companie şi nu trebuie să treacă prin procedura clasica de atribuire. Acest studiu este prima colaborare dintre Tarom si Mercury Research. Studiile despre părerea consumatorilor sunt o practică obişnuită în marile companii, dar şi în marile aeroporturi ale lumii. Tarom este cel mai mare operator aerian românesc şi  a avut anul trecut o cifră de afaceri de circa 1,1 mld. lei (256 mil. euro).  Tarom a avut însă pierderi de 119 mil. lei anul trecut, acumulând în perioada 2009-2014 pierderi nete de 1,3 mld. lei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO