Tecsa Business, companie controlată de familia Aydogan din Turcia, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 95,7 milioane de lei, similară cu cea din 2019. În acest an speră la o creştere de 15%, depăşind astfel pragul de vânzări de 100 de milioane de lei, potrivit calculelor ZF pe baza informaţiilor oferite de reprezentanţii companiei.
Astfel, producătorul biscuiţilor Petit Beurre şi Piknik, dar şi al mai multor branduri de napolitane, printre care Big şi Dido, dropsuri, caramele, halva şi rahat, prezent pe piaţa locală din 1997, ar încheia 2021 cu cele mai mari venituri din istoria sa, conform datelor publice consultate de ZF.
„Cele mai mari provocări pe care le avem în acest an sunt creşterea cifrei de afaceri, impunerea pe piaţă a două branduri noi şi optimizarea fluxurilor de fabricaţie“, au răspuns reprezentanţii Tecsa Business la întrebările ZF cu ocazia întocmirii unui nou anuar Cei mai mari jucători din economie.